ITIL 4 Foundation
597
  • 02:26
  • 25 فصل
  • متوسط
  • گواهینامه ندارد
350,000تومان
آنچه خواهید آموخت
  • اگر دهه گذشته را دوران محصول و کیفیت محصول بدانیم، این عصر به خدمات و کیفیت خدمت وابسته است. در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران و انگلستان، بیش از 60% در آمد شرکت ها از ارائه خدمات، تأمین می شود. .به عنوان مثال بانک ها، شرکت های بیمه، بیمارستان ها، مراکز داده، شرکت های مخابراتی، شرکت های وابسته به خدمات عمومی مانند برق، آب، گاز، استانداری و ..... را در نظر بگیرید. حال چگونه می توان کیفیت خدمات را افزاریش داد تا به سود بیشتر دست یافت و یا رویای سازمان پیش بینی پذیر را تحقق بخشید و رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کرد؟ پاسخ در استانداردهای مدیریت خدمات می باشد. از آنجایی که امروزه ارائه خدمات به میزان زیادی با IT عجین شده است، بهترین گزینه، استفاده از استاندارد مدیریت خدمات به کمک فناوری اطلاعات می باشد. چارچوب ITIL به عقیده بسیاری از کارشناسان، بهترین گزینه در این خصوص می باشد. در آخرین نسخه (ITILV4) ITIL، برای سرویس یک چرخه عمر ارائه می گردد.
محتوای درس
تیزر
فصل اول
1 کلیات ITIL 04:48
فصل دوم
1 بهترین تجربه چیست؟ 03:28
فصل سوم
1 ساختاری کلی ITIL4 08:43
فصل چهارم
1 سازمانهای خدماتی و مدیریت سرویس چیست؟ 04:53
فصل پنجم
1 منابع و توانایی های تخصصی سازمانی چیست؟ 05:47
فصل ششم
1 تعریف سازمان و افراد چیست؟ 04:52
فصل هفتم
1 پیشنهادات خدمات و روابط خدمات چیست؟ 05:15
فصل هشتم
1 نتایج چیست؟ 04:37
فصل نهم
1 هزینه و ریسک چیست؟ 04:00
فصل دهم
1 ویژگی های عملکردی و غیرعملکردی 02:18
فصل یازدهم
1 چهار بعد مدیریت خدمات 06:01
فصل دوازدهم
1 ارزش و نگرش مشترک نسبت به سازمان 05:42
فصل سیزدهم
1 قابلیت های مهم Information 03:41
فصل چهاردهم
1 مفهوم شرکای تجاری و تامین کنندگان 04:26
فصل پانزدهم
1 جریان ارزش و پردازش ها چیست؟ 07:37
فصل شانزدهم
1 سیستم ارزش خدمات چیست؟ 08:02
فصل هفدهم
1 حاکمیت چیست؟ 12:16
فصل هجدهم
1 زنجیره ارزش خدمات 07:56
فصل نوزدهم
1 مدل پیشرفت تداوم 07:09
فصل بیستم
1 دسته بندی تجربیات، رو ش ها و عملکردها 07:44
فصل بیست و یکم
1 مدیریت امنیت اطلاعات چیست؟ 04:50
فصل بیست و دوم
1 کنترل تغییر (مدیریت سرویس) 06:47
فصل بیست و سوم
1 مدیریت مشکلات (مدیریت سرویس) 06:36
فصل بیست و چهارم
1 میز خدمات (مدیریت سرویس) 09:01

فایل های تمرینی