مذاکره تلفنی موثر
2013
  • 00:30
  • 9 فصل
  • متوسط
  • گواهینامه ندارد
180,000تومان
آنچه خواهید آموخت
  • یکی از روش های بازاریابی بسیار متداول که امروزه کسب و کارها از آن بهره می برند، بازاریابی تلفنی یا همان تله مارکتینگ (Telemarketing) است که میتوان از طریق آن مشتری را به خرید از کالا یا خدمات کسب و کار مد نظر، ترغیب نمود. برای داشتن بازاریابی تلفنی موفق دانستن اصول مذاکره تلفنی یک ضرورت است.
محتوای درس
بخش اول
1 معرفی دوره 1- اصول مذاکره تلفنی 2- اصول و فنون و روش های اثرگذار آن 3 - بازاریابی تلفن 02:00
بخش دوم
1 تکنیک ها و اصول مذاکره تلفنی 1- متقاعد سازی 2- فن بیان 3- کنترل استرس 4- فروش ویژه 5- لبخند زدن 6- تجزیه و تحلیل رقبا 7- مثبت اندیشی و شاد بودن 05:01
بخش سوم
1 چگونه یک مذاکره تلفنی خوب داشته باشیم؟ 1- زمان مناسب برای تماس گرفتن 2- ترغیب و آگاه سازی مشتری برای ثبت نام دوره 02:49
فصل چهارم
1 روش های بهبود مذاکره 1- تمرین هایی برای تقویت صدا 2- شرکت در دوره های فروش، بازاریابی 3- شخصیت شناسی و روانشناسی مشتری 01:13
فصل پنجم
1 تکنیک های متقاعد سازی مشتریان 1- داشتن صداقت با مشتری 2- شناسایی و درک نیازهای مشتریان 3- مختصر و مفید صحبت کنید 4- چگونه مشتری را قانع کنیم 03:55
فصل ششم
1 کشف دلایل عدم موفقیت در جذب مشتری 1- مایوس نشدن 2- اهتماد به نفس داشتن 01:26
بخش هفتم
1 راه حل های جلوگیری از سماجت های بیهوده 1- بیش از حد اصرار نکنید 2- لحن خنثی و دوستانه باشد 02:50
فصل هشتم
1 روش های ترغیب مشتری 1- عذرخواهی از مشتری 2- ارجاع به دوره های قبلی 3- تایید اجتماعی 4- گرفتن تایید از مخاطب 5- توجه به لحن و صدای مشتری 02:57
آزمون پایان دوره

فایل های تمرینی