روش های سنجش و تحلیل فرهنگ سازمانی
2112
- 01:40
- 10 فصل
- متوسط
- گواهینامه ندارد
290,000تومان
آنچه خواهید آموخت
- فرهنگ سازمانی موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت و در قلمرو رفتار سازمانی راه یافته است. به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت، فرهنگ سازمانی دارای اهمیت روزافزونی شده و یکی از مباحث اصلی و کانونی مدیریت را تشکیل داده است. فرهنگ سازمانی موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت و در قلمرو رفتار سازمانی راه یافته است. به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت، فرهنگ سازمانی دارای اهمیت روزافزونی شده و یکی از مباحث اصلی و کانونی مدیریت را تشکیل داده است.
- فرهنگ سازمانی بهعنوان مجموعهای از باورها و ارزشهای مشترک بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان اثر میگذارد و میتوان نقطه شروعی برای حرکت و پویایی و یا مانعی در راه پیشرفت به شمار آید. فرهنگ سازمانی از اساسیترین زمینههای تغییر و تحول در سازمان است نظر به اینکه برنامههای جدید تحول بیشتر به تحول بنیادی سازمانی نگاه میکند از این رو هدف این برنامهها تغییر و تحول فرهنگ سازمان بهعنوان زیربنا به بستر تحول است.
محتوای درس
تیزر
فصل اول
1 | امور با اهمیت در مدیریت با توجه به ارتباطات سازمانی | 20:45 |
فصل دوم
1 | سایر موارد مربوط به ارتباطات سازمانی | 06:42 |
فصل سوم
1 | پنج عنصر در سازمان | 08:03 |
فصل چهارم
1 | ویژگی های فرهنگ سازمانی | 15:31 |
فصل پنجم
1 | انواع فرهنگ سازمانی | 09:34 |
فصل ششم
1 | فواید تفکر خلاق در زندگی | 10:26 |
فصل هفتم
1 | باورهای اساسی کارکنان سازمان | 08:24 |
فصل هشتم
1 | جو سازمانی | 10:52 |
فصل نهم
1 | عوامل موثر بر فرهنگ سازمانی | 07:47 |